mandag 20. oktober 2014

Inspirasjon fra Gøteborg, Del 1



Bilderas fra venninnetur:


 
Er hjemme igjen etter en herlig
inspirerende venninnetur til Gøteborg.
Min beste venninne feiret 
50 årsjubileum på storbytur, 
og vi har hatt en fantastisk flott helg!:-)


 

Denne karen står utenfor 
oss velkommen:-)


 

 Tre fnisete jenter (damer) 
i sin beste alder skjekker inn :-)



 


Hotellrommet mitt



Skal helt fint klare å kose meg  her :-)









 


Valg av hotell var 
helt etter min smak!!
Alt er så gjennomført
og oser atmosfære og personlighet. 
Det gjør opplevelsen ekstra
 interessant og spennende, 
og jeg sluker hver eneste detalj...

My Room :-)







 

 Koser meg her altså!
 lader batterier og henter både 
inspirasjon og motivasjon 
etter en lang sommer.



Yess..
Sjela mates!
:-)

 

.... venninnejubilanten mates også ;-)

Frokost inntas,
og selv kaffekoppene står til stilen. 
Ingeniørutregninger er 
skrevet på serviset:-)
Ingenting her er
overlatt til tilfeldighetene.
 







 


 Hele hotellet er innredet i en slags funky, 
urban, industriell, ingeniøraktig stil, 
og selv de minste detaljer er gjennomført.
 
Til og med skiltene i heisen og 
romnummere følger stilen. 

 


Virkelig et hotell som er verdt et besøk.
Anbefales på det varmeste!



Så var det å sminke og stelle 
seg til bursdagsfeiring..
bare føhning igjen, 
så er jeg klar.

Gratulerer med de 50 
til venninna!!:-)




Ingen kommentarer: