mandag 8. september 2014

Fargefriskt på soverrommet:-)




Mandag igjen og helt ny og fersk uke!:-)

Sommerens små fargeklatter 
er på vei ut igjen hos meg, 
men glemte å vise bilder fra 
sommerens oppfriskning 
av soverrommet. 
Så her kommer et aldri 
så lite bilderas... :-)

 

Jeg begynte på denne 
sengegavelen HER
tidligere i sommer, men glemte helt å vise
 hvordan den ble da den kom på plass.


 

....sånn ble det.
Ikke perfekt, men ganske
fornøyd:-)





 

 Den gamle stolen HER
som aller først var brun, 
fikk smake malekost og nytt trekk. 
Friske farger, 
men GULT er KULT
.....eller??






(Hjelp! blir nesten blendet av fargene på dette bildet;-))

 Pute i akkurat samme fargenyanse 
som stolfargen fant jeg på KID:-)







Det turkise sengetøyet er også fra KID, 
og passet perfekt som kontrast 
til det gulgrønne.



Jeg sydde også sengekappe i samme 
stoff som sengegavlen for at hele 
senga skulle få et samla inntrykk.
 

 


 Den grå kappen er bare sydd på et 
tilmålt laken som dekker hele senga 
og ligger under overmadrassen. 
lett håndtere og lett å ta av å vaske.

 Katta klore liker det 
nye sengetøyet.











  
Nattbordslampa ble også 
gul for anledningen:-)



Det ble myyye bilder...
men det var altså den sommerlige 
versjonen av mitt lille soverom.

Fin mandag ønskes til alle dere go`inger:-))




Ingen kommentarer: