lørdag 5. juli 2014

Veggskap gjorde susen...



 
Endelig!!! 
Nå har det nakne badet mitt omsider fått et ekstra skap, og til og med kroker til håndklær er nå montert:-)
Da jeg flyttet inn var det ingen skap og ingenting montert på veggene, og jeg har kviet meg maks for å borre i veggflisene. 
Nå er det på plass.... og alle flasker og dyrebare krukker er nå gjemt bort bak speildørene, me like :-))) :-) 





Speilskapet "Storjorm" fra IKEA ble valgt. 
Nøytralt og greit og plass til masse krukker og kar.
Jeg likte også at det var lys på sidene i dørene....det blir litt mer flatterende enn overlyset som var der fra før.




Badet ble skrubbet og skurt, fikk nytt dursjforheng og nye håndklær og badematte.... Nå mangler bare en benkeplate og noe småtteri, så blir det helt etter planen:-)
Herlig!!


Nå er det kjappt avgårde for å kjøpe inn til en sengegavel jeg skal lage.
Må ha litt stoff, vatt og "nagler", så er jeg klar til å sette igang:-)

Ønsker alle som hilser på en god lørdagskveld!

Vi blogges :-)

Ingen kommentarer: